رتبه چهارم بیمه سینا در پرداخت سریع خسارت در بین ۲۸ شرکت

به گزارش بامداد اقتصاد، یکی از زمینههای ایجاد رضایتمندی در مشتریان صنعت بیمه، پرداخت بهموقع و سریعتر خسارت است. ️ این موضوع را میتوان با شاخص «نسبت خسارت» سنجید. نسبت خسارت حاصل تقسیم خسارت پرداختی بهحق بیمه دریافتی در یک دوره زمانی برحسب درصد است. ️ بررسی دادههای بیمه مرکزی ایران نشان میدهد بیمه سینا
به گزارش بامداد اقتصاد، یکی از زمینههای ایجاد رضایتمندی در مشتریان صنعت بیمه، پرداخت بهموقع و سریعتر خسارت است.
️ این موضوع را میتوان با شاخص «نسبت خسارت» سنجید. نسبت خسارت حاصل تقسیم خسارت پرداختی بهحق بیمه دریافتی در یک دوره زمانی برحسب درصد است.
️ بررسی دادههای بیمه مرکزی ایران نشان میدهد بیمه سینا در ۱۰ماهه امسال با نسبت خسارت پرداختی ۷۱ درصدی، پس از شرکتهای بیمه زندگی باران، کاریزما و بیمه نوین، در رتبه چهارم در بین ۲۸ شرکت بیمهای قرار گرفته است.
️ همچنین نسبت خسارت بیمه سینا در ۱۰ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸/۸ واحد درصد رشد داشته است.
برچسب ها :بامداد اقتصاد ، بیمه سینا ، پرداخت سریع خسارت ، رضایت مشتریان بیمه سینا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰