کد خبر : 1452
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اسفند 1403 - 15:11

رتبه چهارم بیمه سینا در پرداخت سریع خسارت در بین ۲۸ شرکت

رتبه چهارم بیمه سینا در پرداخت سریع خسارت در بین ۲۸ شرکت

به گزارش بامداد اقتصاد، یکی از زمینه‌های ایجاد رضایت‌مندی در مشتریان صنعت بیمه، پرداخت به‌موقع و سریع‌تر خسارت است. ️ این موضوع را می‌توان با شاخص «نسبت خسارت» سنجید. نسبت خسارت حاصل تقسیم خسارت پرداختی به‌‌‌حق بیمه دریافتی در یک دوره زمانی برحسب‌ درصد است. ️ بررسی داده‌های بیمه مرکزی ایران نشان می‌دهد بیمه سینا

به گزارش بامداد اقتصاد، یکی از زمینه‌های ایجاد رضایت‌مندی در مشتریان صنعت بیمه، پرداخت به‌موقع و سریع‌تر خسارت است.

️ این موضوع را می‌توان با شاخص «نسبت خسارت» سنجید. نسبت خسارت حاصل تقسیم خسارت پرداختی به‌‌‌حق بیمه دریافتی در یک دوره زمانی برحسب‌ درصد است.

️ بررسی داده‌های بیمه مرکزی ایران نشان می‌دهد بیمه سینا در ۱۰ماهه امسال با نسبت خسارت پرداختی ۷۱ درصدی، پس از شرکت‌های بیمه زندگی باران، کاریزما و بیمه نوین، در رتبه چهارم در بین ۲۸ شرکت بیمه‌ای قرار گرفته است.

️ همچنین نسبت خسارت بیمه سینا در ۱۰ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸/۸ واحد درصد رشد داشته است.

رتبه چهارم بیمه سینا در پرداخت سریع خسارت در بین 28 شرکت additional
چاپ خبر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

RKtU9x لطفاً کد نمایش داده شده را وارد نمایید.